
Vi gör förbättringar på hemsidan
Har du några frågor?
Har vi försökt nå dig via sms eller mail. Nedan listar vi följande sätt vi använder oss av att nå er.
Kostnadsförslaget/boknings bekräftelsen kommer i formatet PDF när vi mailar er.
Vid SMS hänvisas ni till en länk httpc://minverkstad.online/q/XXXXXXXX
Kostnadsförslag
När du får ett kostnadsförslag från oss via SMS eller e-post, får du information om vilket registreringsnummer det gäller samt en länk för att se förslaget. Vi skickar samma information till din e-postadress. Om din bil är bokad, visas datum och tid. Om det stämmer för dig, Accepterar du förslaget. Annars kan du föreslå en ändring av tiden eller dagen. Om allt ser bra ut, accepterar du förslaget. Om inte, kan du avböja det. Har du frågor eller behöver kontakta oss, kan du skicka ett meddelande.
Boknings bekräftelse
När du mottar en bokningsbekräftelse från oss via SMS eller e-post, kommer det att framgå vilket registreringsnummer kostnadsförslaget avser. Du hittar även en länk för att se förslaget. Vi skickar samma information till din e-post. Bekräftelsen innehåller vad vi har kommit överens om, inklusive tid och pris. Om allt stämmer behöver du inte vidta några åtgärder. Om något är felaktigt, tveka inte att kontakta oss.
Tilläggsarbete
Om vi upptäcker ett fel på din bil när den är hos oss i verkstaden kommer du att få ett SMS eller e-postmeddelande. Vi informerar dig om det extra arbetet som krävs, och du får möjlighet att godkänna eller avböja det. Ju snabbare du svarar, desto snabbare kan vi leverera en körklar bil till dig. Vi strävar efter att åtgärda allt så snabbt som möjligt men måste också ta hand om alla våra inbokade kunder.
Digitalt nyckel kvitto
När du mottar ett digitalt nyckelkvitto från oss får du en bekräftelse om att kvittot har skickats. I meddelandet finns en länk som du kan klicka på för att visa kvittot. Detta kvitto innehåller en kod bestående av fyra bokstäver. Detta visar du upp när ni hämtar er bil.